13 December - Lucia


I Onsdags var jag på modevisningen, som Julia (Ellinors syster) höll i och som Ellinor gick modell för. Hon var jättefin och duktig! Efter det åkte jag hem till Robin och hämtade lite filmer och hälsade på en stund.

Fredagen tillbringade jag och Ellinor med Adam och Reza. Vi spelade spel och drack lite, innan vi bestämde oss för att gå ut. Kom ut så sent, men hann väl vara ungefär en halvtimme på Tonic, haha! Det var iallafall en trevlig kväll.

I Lördags var Therese på besök. Vi drack te, kollade på gamla bilder och pratade i några timmar. När hon åkte kom Ellinor upp och hängde med mig i soffan till Sex and the city filmen. Mysig Lördag! Min syster Samantha fyllde år också, så stort grattis till dig pluttan <3

Har gjort lite smått och gott dom andra dagarna med, men orkar inte skriva allt, haha :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0