23 Augusti


Tillbaka på jobbet för de två sista jobbnätterna innan min långledighets-period :)

Min helg har varit väldigt trevlig. I Fredags blev det hajvinsdrickande med Therese och Mattias. Det var riktigt roligt att träffas och prata om alla gamla minnen! Efter lite fördricka blev det en sväng till Harrys, men jag åkte hem tidigare än de andra eftersom jag började må illa och då är det ändå inte kul att vara kvar. Väl hemma pratade jag i telefon med Axel halva natten och vi kom på massa saker som vi egentligen aldrig har tänkt på innan, men som var sjukt roligt nu när vi väl pratade om det, haha!

På Lördagen hade jag och Ellinor lite myskväll med sushi på East och sen bio: Vampyrer suger! Den va verkligen jättedålig, haha! Eller den var ju som Scary movie och alla såna filmer, så det kändes bara uttjatat och fjantigt, kanske det var roligare när man var yngre?

I Söndags blev det också mys! Började dagen med att tvätta mina täcken, kuddar och allt sånt. Sen på kvällen kom Johanna, Beckman och Jukka till mig så då spelade vi buzz, bingolotto och chicago. Trevligare Söndag och helg kunde jag nog inte ha fått :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0