22 år!


Igår fyllde jag 22 år! Jag har hela tiden fått för mig att jag blir 23, så när jag kom på att det bara var 22 känndes det bra, haha! Igår blev det inte så mycket firande. Var iväg och handlade med Johanna och Beckman på dagen. Sen på eftermiddagen åkte jag ner och träffade Ellinor och drack kaffe bara. Sen var tanken att jag skulle sova tidigt, men Axel ringde mig vid tio, sen råkade vi prata ända till klockan två, haha! Sånt som händer när man pratar om allt och inget!

Idag blir det födelsedagsfest för mig och Johanna! Hon kommer hit om en stund så ska vi fixa bål och blåsa upp ballonger och allt sånt där, innan gästerna kommer vid 6-7!

Får även säga grattis till Emir, som också fyllde år igår! Och ett stort grattis till Peter som fick sin lilla son, perfekt på min födelsedag och allt :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0