Helgen i Kiel


Kryssningen med jobbarvännerna till Kiel blev verkligen jättelyckad. Hade riktigt trevligt och roligt hela tiden. Fick även köpt hem en del alkohol och det är ju inte helt fel att ha hemma. Speciellt inte när det var så billigt. Orkar inte lägga in bilder nu, så gör det någon annan dag och kanske berättar lite mer då istället.

Nu har jag gått in i min intensiva jobbperiod. Ska byta schema denna veckan eftersom jag blir vikarie för en annan som ska ha bebis, så nu blir det mestadels jobb en vecka framöver. Är lite segt, men samtidigt uppskattar man ledigheten mer efter att ha jobbat längre och fått längta lite. Nu måste jag tråkigt nog betala mina räkningar, puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0