15 April


Gick upp vid 8 i morse och direkt då ringde Ellinor. Pratade med henne några timmar tills jag skulle infinna mig hos Johanna för att titta på Våra bästa år. Hade perfekt timing och kom precis när det skulle börja! Efter det gick vi ut och satte oss i solen, riktigt skönt! När vi hade suttit där ett tag och solen började gå i moln gick jag ner till stan och mötte Ellinor istället. Tog en sväng på HM och spenderade halva mitt presentkort på en tunika/klänning. Ser lite tråkig ut, men var jättesöt på. Visar bild senare!

Kom hem för ett tag sen och har nyss ätit, så nu ska jag gå och se om mitt varmvatten har kommit igång så att jag kan duscha! Det var avstängt igår, upptäckte jag när jag stod där och skulle duscha. Trevligt med iskallt vatten! Det blev inget med det! Kände på det i morse men då var det fortfarande kallt, så nu hoppas jag att det har kommit igång igen. Tycker att dom borde ha skrivit en lapp om det ska vara avstängt? Jag hoppas verkligen att det bara är ett tillfälligt fel och inget som trasigt, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0