Typiskt...


Jag var ju på IKEA i Jönköping med pappa igår, skulle köpa golv och en bokhylla och lite sånt. Tro fan att allt jag skulle köpa var slut! Alltså både golvet, bokhyllan och soffbordet! Hur typiskt är inte det då! Golvet skulle dom antagligen få in idag, men det gör ju inte saken bättre när man har åkt några mil för att få köpa det direkt, inte för att komma tillbaka dagen efter!
Men men, pappa kunde antagligen ta sig dit själv i veckan och köpa sakerna åt oss istället.
Tyket var det iallafall, okej att något skulle vara slut, men att just det jag skulle köpa var slut, precis samtidigt och när jag väl var där, det va ju lite otippat. Därför blev det inga möbler igår.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0