Långasand-kort och möte


Igår och idag har vi varit i lägenheten, målat klart garedroberna, börjat kakla o.s.v. Man ser mer och mer hur klart det börjar bli, även om det är endel kvar. Nu sitter jag och försöker få över korten från när vi va i Långasand med jobbet, eftersom en jobbarkompis bett om dom, men det verkar fan inte funka. Tänkte att jag skulle försöka skicka dom från Robins mail då istället, men han kom inte in på sin just nu, vilket krångel. Men men, inget att göra åt,
får försöka skicka dom imorgon och hoppas på att det går bättre då istället.

Måste sova nu, vi har jobbmöte på Göta vid halv 9 imorgon och bussen tar ju sin lilla tid. Efter mötet ska nog jag och Ellinor till en tapet-affär och titta på tapeter till hallen, det sista rummet vi har kvar att välja till. Jag trodde att det skulle bli det enklaste rummet och bara ta några, men så lätt verkar det inte bli. Får la se om vi kan hitta några hyffsat passande iallafall. Natti!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0