Bosättningspiraten


I Fredags var jag och Lasse på Bosättningspiraten. Jag blev lite förvånad över priserna faktiskt, trodde det skulle vara billigt där ju! Eller jag kanske bara fick syn på dom dyrare sakerna, haha! Efter en stund gick vi till fyndhörnan eller vad man kallar det, och där hittade jag iallafall en byrå till köket som var billig, endast 300 kr! Det var dock en spricka i den, men det går antagligen att spackla och måla över. Passa in jättebra iallafall och är perfekt att ha våra spel och andra småsaker i. Nu slutar jag om ungefär en timme, då blir det hem och kolla om tvättstugan är ledig. Är den det ska jag tvätta en maskin innan jag sover, eftersom att jag inte har fått min tvättnyckel, får jag passa på att låna maskinen när ingen använder den. Puss!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0