Lovefilm


Igår tog jag del av erbjudandet två månader gratis film på lovefilm.se som jag fick i Aftonbladet för ett tag sen. Det som var bra med det är att jag blev medlem och gjorde min filmlista igår, och redan idag fick jag tre filmer. Sen att det står det datumet som man senast måste avsluta sitt medlemskap för att slippa betala prenumeration, är ju bara ett plus.

Det dryga med det hela är bara att man inte kan välja själv när man vill ha filmerna. Alltså man gör en lista på typ 30 filmer man vill se, sen rangordnar man dom med 1-3, en etta om man vill se dom snart och en trea om man kan vänta. Efter det skickar dom la ut dom lite vilket som dom finns inne. Det jag tycker är lite dumt är att man inte kan lägga dom i någon kategori eller liknande. T.ex. om man ska ha tjejkväll vill man kanske ha en sorts filmer, men om man ska ha myskväll med killen vill man kanske inte se på fjortisfilmer. Sen att dom har tagit bort postlådan på både Boda och Preem gör det lite knas, eftersom att jag inte vet vart det finns andra i närheten. Jag får väl gå ut på postlådejakt någon dag :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0