5 Oktober


Lördagen blev bra, förutom att en viss person fick stressfylla och tjatade om att åka till stan halva kvällen. När vi väl kom till Tonic blev det prat om att åka hem efter en stund. Det är det värsta med att dricka olika, när någon/några blir fullare tidigare än alla andra, eftersom dom som är fulla vill göra allt på en gång medans dom halv-nyktra vill få tid att dricka mer. Men så blir det ibland, inget att göra åt och inte hela världen. Jag blev också bjuden på en kebabrulle, men den fick jag bara ta ett smakprov av själv, eftersom Robin ansåg sig vara hungrigare, och så kan man ju också resonera, haha.

Träffade även han Boråsaren som var med i Idol förra året, han kocken, men när jag skulle ta kort var det någon som stötte till mig så att batterierna trilla ur kameran och rullade iväg, haha. Hittade bara ett, så det blev tyvärr inget kort, typiskt!

Jag fick också lite uppskattande ord från mina vänner. Peter är ju som alltid en frisk fläkt, Ellinor nämnde våran vänskap och Jukka gjorde ett försök till ett vi-kommer-vara-vänner-för-alltid-samtal innan han somnade. Jag älskar och uppskattar er lika mycket. Även om vi alla vet det och att det är självklart, är det alltid roligt när man får höra det emellanåt!

Igår hade jag en sådan klassisk bakfylledag. Varierade mellan att spy och sova hela dagen. Jukka var nere en sväng och åt pizza, som inte direkt blev någon njutning för mig eftersom jag mådde så dåligt. Fast jag måste erkänna att ibland är det faktiskt värt att må så dåligt, haha ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0