14 Oktober


Det var på IKEA som vi var på i Jönköping igår. Fick köpt en hel del, bl.a. ett tillfälligt köksbord. Vi vill ha ett större senare, men det är bättre med ett litet än att inte ha något alls. Köpte också lampor till hallen, två små sidobord, en liten byrå och några hyllplan till garderoben m.m. Visar bilder när det är uppskruvat och klart. Somnade på soffan redan klockan 9 igår, så jag missade Desperate Housewives, typiskt! Vaknade igen vid 3 inatt och kunde inte somna om ordentligt efter det. Kommer bli en seg dag idag.

Ska strax äta frulle, sen blir det nog en promenad ner till stan och ta en solning. Var så länge sen jag solade sist att jag inte ens kommer ihåg när det var. Får hoppas att Ellinor vaknat när jag är klar, då jag ska övertala henne att följa med mig till knalle och kolla lite. Förhoppningsvis kommer hon inte att vara svårövertalad :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0