1 år har gått


I Lördags var jag först uppe och hälsade på Jukka och spelade lite kort, sen gick vi ner till oss där Robin och Patrik satt och förfestade. Spelade lite tv-spel alla fyra, innan Jukka gick hem och vi andra tog taxi ner till stan. Där blev det Tonic och som tur var jobbade Padde, eftersom jag hade glömt mitt pass och inte kännde igen vakten, så Padde garanterade att jag var tillräckligt gammal och då fick jag komma in ändå. Fast denna gången var det inte alls lika roligt på Tonic som det brukar för det var trångt av folk, men bara 18-åringar och inte många man kännde. Är synd om det ska bli tråkigt där nu bara för det, får hoppas det bara
var en engångsgrej och att det snart är lika roligt med alla gamla godingar där igen.

Igår hade jag och Robin varit tillsammans i ett år. Åkte ner till stan för att äta ute någonstans, men eftersom vi var så veliga och inte kunde bestämma oss för vart och vad, blev det att vi köpte mat från Spice´n rise och tog med oss hem. Efter maten tog vi det lugnt resten av kvällen och bara kollade film. En riktigt kärleksfull mysdag!

Våran mat från Spie´n rise, 3 små rätter som bestod av kycklingspett i jordnötsås, friterade räkor och biff med bambuskott. Första gången jag åt där faktiskt och det var väl helt okej, smakade väl som den maten brukar. Skulle nog tagit något annat på menyn för att avgöra.




Det var denna jag hade köpt till Robin som jag berättade om tidigare. Det är en fyll-i-bok som man ska fylla i själv. Tyckte den var lite tråkig, för var inte så mycket att fylla i, var bara lite om när man träffades/träffas och vad han/jag tycker om typ. Tyckte det kunde vara mer roliga saker, för många sidor var ju bara utfyllnad med halvfula teckningar eller hur man säger jag älskar dig på olika språk. Fast lite söt är den ju ändå!
.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va gott!



Grattis till ett år ♥

2009-10-20 @ 13:29:04
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0