Jävla CDON!


I vintras beställde jag filmer från CDON, bl.a. Bridget Jones dagbok.
Så har vi inte tittat på den än, så den har legat kvar inplastad och allt.
Nu tänkte vi kolla på den och Robin tog av plasten och öppnade den.

Då låg det fan ingen film i fodralet!


Blir man irriterad eller! Och nu är det så längesen jag köpte den så
vet inte riktigt om jag orkar bry mig om att skriva och klaga på dom!
Eller jo förresten, det ska jag göra, såhär kan dom ju inte lura folk!
Vill jag köpa ett tomt fodral köper jag det och beställer inte en film!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehehe ja men gör det på direkten! Det hade jag gjort :P

2009-06-01 @ 19:44:02
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0