Plugg och mobilt bredband

Har haft en liten blogg-paus nu, kanske för att jag inte har haft så mycket nytt att berätta.
Igår var jag iallafall och hämtade ut mitt mobila bredband, får hoppas att det funkar nu bara. Kan vara bra att ha nu när jag ska börja jobba natt på fasta tider och samtidigt pluggar :) 
Med pluggandet går det sisådär. Datakunskapen gör jag knappt något på nu i början eftersom det handlar om hur man öppnar ett dokument och liknande, vilket jag redan kan. 
Religionen är desto intressantare, bara lite jobbigt att hålla reda på vad som betyder vad och att väl komma igång med det. Har prov och inlämning i det imorgon, så får väl se hur det går!

Mitt mobila bredband och minneskorten som jag fick med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0