Söndag

Igår var jag och min syster och ordnade lite. Va skönt att få lite gjort, fast det är en hel del kvar.

Efter det åkte jag hem till Robin och åt innan jag träffade Ellinor och Angela, fast Angela var inte med så länge, men det var ändå trevligt, va ju ett tag sen man såg till henne. Efter att hon hade gått satt jag och Ellinor kvar och prata ett tag, men vi är så vimsiga så vi missa la allt vi skulle prata om egentligen, eftersom vi börja pratade om något men samtidigt kom in på något annat och började prata om det istället för att fullfölja samtalet vi hade börjat på, haha.
När vi hade varit ett tag gick jag hem till Robin så kollade vi på Robinson, var la sådär, det är ju lite svårt att säga nu i början om det kommer vara något att kolla på i fortsättningen, men men. När det va slut somnade jag på soffan, haha. Va så trött.
Idag blir det nog bara att ta det lugnt, ska kolla på reprisen av Desperate Housewives som jag missade i Tisdags. Kanske städar lite sen med, det kan ju behövas, haha. Nu ska jag nog öppna min myntsparis och se hur mycket det är i den. Uppdaterar senare hur mycket!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0