Semesterdagarna


Va ett tag sen sist nu, har ju varit så fint väder så jag har inte varit inomhus så mycket.
Kan ju berätta lite snabbt vad jag har gjort det sista:

Torsdag: Festade lite på torsdagskvällen, slutade på Tonic :)

Fredag: Va på Almenäs med Steinert och Ellinor hela dagen. På kvällen åkte jag och Steinert till Jack, Jukkas kompis, där även han med va, där vi drack nån öl innan jag åkte hem.

Lördag: Åkte till Dannike där jag och Robin gick på hans kusinträff. Alltså fest, trevligt.

Söndag: Solade och åt hos Robins familj innan vi åkte inte till stan. Köpte el-grill och små högtalare till min dator och sen upp till Boda. Satte oss på balkongen och grillade med Jukka och Tero, sen kom Steinert och Ellinor efter ett tag. Rolig och varm söndag :)

Måndag: Sov på Boda, så Ellinor kom upp på dagen och satt i solen och sen fixade vi lite grejer i lägenheten.

Idag: Pappa  och hans tjej kom till lägenheten idag. Guess what! Äntligen har vi fått upp lite tapeter i sovrummet och fan va snyggt det blev! Okej, inte klart än, men ska nog fixas det sista imorgon. Nu känns det som att det börjar hända något iallafall :)

En uppdatering om vad som hänt och fortsätter vädret såhär blir det la så sen med, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0