Lördag


Nu slutar jag för natten om några timmar, är sedan ledig inatt och Söndag, vilket är skönt. Blir inget kalas hos Robins mamma och dom idag, vilket kanske inte är så konstigt eftersom det va jag och Robin som planerade det själva och räknade med att det skulle bli bra, haha. Men Robin ska få sin största/bästa present av mig idag ändå, för vi ska fira lite själva nu när båda är lediga. Blir nog inget storslaget, bara hyra film och mysa skulle jag tro. Själva festandet blir lite längre fram när det finns tid och jag har fixat nytt pass. Nu jobb, sen hem och sova, natti!
.

Kommentarer
Postat av: E.K

Tog en titt i din blogg, Lämnar ett spår efter mig :)

2009-06-13 @ 11:40:31
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Robin

En helt underbar present :D

2009-06-13 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0