Kändisar?


Igår satt jag och Ellinor på busstorget lite innan jag skulle jobba. Då va det teater på Saga och det va en massa folk som köade. Då såg vi en som antingen bara va jävligt lik, eller helt enkelt  är en "kändis", nämligen Lena B Nilsson! Hon har varit med i t.ex. Vita lögner och Andra avenyn. Det var bara det att vi inte kunde komma fram till om det va hon eller inte, för vi såg inte så bra bland folket och kunde ju inte med att glo allt för mycket. Men i vilket fall så va hon otroligt lik henne, även om det inte va hon, haha.

Var det henne vi såg?


Det fick mig att tänka på en sak som jag och Robin pratade om häromdan.
Hur man ser skillnad på Adam Sandler och Ben Stiller?
Eller ser skillnad gör man ju, men hur man vet vem som är vem och i vilka filmer dom har varit med i. På något sätt är dom så lika eller spelar så lika karaktärer så man inte har någon riktig koll på vem utav dom det är i vissa filmer, haha.
Är det bara vi som tycker att det är så?
       
Adam?                         Ben?


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0