Ikea-dagen


Nu har jag vaknat för en stund sen, ska jobba natt senare så måste passa på att sova lite längre på dagen så man orkar. Igår var vi hemma runt nio, så orkade inte skriva efter det.
Jag va ju på Ikea igår och Ellinor följde med, så vi tog tåget till Göteborg, sen spårvagnen till Frölunda torg där pappa och hans tjej mötte oss och körde oss till Ikea. Där köptes golv till sovrummet, en rund diskho och en svart köksblandare. Vi skulle också köpt bänkskivor till köket men klart att dom var tillfälligt slut, typiskt! Får väll titta här i Borås om man kan hitta några andra skivor då eller åka till Ikea sen igen, men vore skönt att få dom så snart som möjligt så man kan få ordning på en del i köket. Nu ska jag strax gå till affären och köpa fika och en liten pay-back-present till Robin för vad jag fick i julkapp, eftersom han fyller år idag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0