Grattis Jenny


Idag har Jenny fyllt 21 år. Grattis grattis!
Skickade ett grattis-sms tidigare, men kan ju sägas igen!
Va dock lite underligt med sms:en, för först skickade jag utan att få svar.
 Någon timme senare så skickade Ellinor också ett grattis-sms till henne.
Tillbaka fick hon både ett tack och en inbjudan till födelsedagsfest. Kom mitt sms bort?
Klart att man får bjuda vem man vill, men ett litet tack hade ju inte kännts så dumt när
den man är med ändå får svar tillbaka av en gemensam vän.
Men kanske blev någon misstolkning från mig?
Kan ju också vara en ren diss mot mig, haha!
Men hoppas i vilket fall hon haft en bra dag :)
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

:S skumt!

2009-06-12 @ 23:40:50
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0