2 timmar kvar


Nu är det ungefär 2 timmar kvar tills jag slutar. Då ska jag hem och väcka älsko.
Han är ledig imorgon så han ska upp till lägenheten och kanske fixa balkongen.
Blir skönt att sova i lugn och ro med eftersom jag ska jobba inatt igen.

Jag fortsatte kolla på studier och sånt, men hittade ingen bra sida.
Det jag funderar på, och har funderat på innan med, är socionom.
Den utbildningen är på ungefär 3,5 år, vilket känns lite väl mycket.
Själva tiden är la kanske inget problem så sett, men inte så roligt
att ta lån på så lång tid, plus 1-2 terminer för mina komvux-studier.
Fast samtidigt kanske det är värt det, för utbildningarna verkar vara
ganska bred med olika jobb efteråt. Men men, det är ju ett tag kvar.
Får la titta lite mer och se vad som finns att välja på, puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0