Tros-äckel-hund och sminksida


Idag/igår när jag kom hem från jobbet fick jag mig en förbannad syn. Vi har ju hunden Diesel hos oss denna veckan, och tro fan att blä-snusk-äckel-hunden har bitit sönder 2 par trosor för mig. Fy och usch, detta är ju i klass med katter som pissar på dyra väskor eller hundar som käkar kanin-bebisar! Punkt!

Sitter på jobbet nu, pratade med Jenny vid skiftbytet och hon hade fått ett tips om en superbillig sminksida. Okej att den skulle vara billig, men inte så billig! Ett mineralpuder kostade liksom 42 kronor, och här köper jag mitt nuvarande för 200 kr. Där pratar vi prisskillnad. Jag kommer alltså kunna köpa en hel sminkuppsättning för samma pris som jag köper en produkt för här i affären. Det låter ju inte helt fel. Sen är ju frågan hur "bra" sminket är, men frakten är bara på 50 kr så det är ju bara att beställa en testomgång och se om det är något att ha. Jag och Jenny pratade ändå om att beställa tillsammans första gången, då blir det ju bara 25 kr var och det är ju absolut inget att gnälla över.

Har även pratat med Ellinor nere ifrån Malta och hon har det bra. Soligt värre och blivit brun redan första dagen tydligen. Vad är detta för skryterier när vi andra sitter här hemma i regnet och tycker synd om oss själva? Haha, nemen det är la bra att hon har det bra, det är ju det som är meningen när man åker iväg. Glöm bara inte att lära Malta-borna våra repliker ;)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0