Omvänd natt


Nu har det blivit lite skevt efter att jag har jobbat natt. Det brukar gå bra att vända tillbaka dygnet för mig annars, eftersom man blir van och vet hur man ska göra. Men ibland blir det som inatt. Sov 4-5 timmar efter jobbet igår. Gick sen upp ett tag och somnade vid 8 på kvällen igen. Bara för det så vaknade jag vid 12 och var helt klarvaken och kunde inte somna om, plus att Robin la huvudet på min axel och hunden la sig på mina ben. Till slut fick jag säga till båda 2 att flytta på sig, men då börja dom snarka istället, haha. Så jag kollade på film en stund och gick sen in till datorn. Jag tycker ändå det är mysigt när man sitter vaken på natten och alla sover, när det är så mörkt och tyst.

Nu ska jag sätta på kaffe tills plutten ska gå upp och hunden ska ut, sen åker jag till lägenheten. Ska möta min syster och ge henne nyckeln dit så att pappa kan komma och hämta alla möbler och det. På tiden att få bort all skit :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0