Fredag - Städa och packa


Idag har jag hållt igång enda sen jag vaknade. Har rensat i förrådet lite smått och sorterat det som jag vet ska slängas och tagit fram lådor att packa i. Har packat lite, några lampor och lite sånt som inte används för tillfället. Det ser lite rörigt ut med alla kartonger nu, men det är ändå skönt att få bort lite saker så man känner att det är på gång. Är ju lite drygt och packa allt samtidigt sen med. Har även vart nere och slängt glas, känndes lite alkis att slänga alla Robins spritflaskor och våra vinflaskor m.m, men måste man så måste man, haha. Håller även på att tvätta hela Robins garderob så vi kan rensa bort det som inte används, så nu ser ena rummet ut som hos en flyttfirma och det andra som ett tvätteri, men det får gå ändå :)
Nu ska jag diska lite innan Robin kommer hem och vi ska äta. Jag känner mig som värsta hemmafrun i detta inlägget, men idag är jag faktiskt det.
Jag har städ-klänningen på, förkläde och snart diskhandskar. Snyggt som fan. Puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0