9 månader


Idag har jag och Robin varit tillsammans i 9 månader, tänk vad tiden går fort.

Hände en lite halvknasig grej i morse. Robin va ju på svensexa igår, så ringde han mig vid 8 på kvällen och sa att han skulle höra av sig senare igen, vilket han inte gjorde.
Då hade jag 3 funderingar på varför han inte gjorde det och dom var:

1. Att dom fortfarande festade. (Vet ju själv hur det blir med att höra av sig då.)
2. Att han hade åkt hem och däckat, inte helt ovanligt det heller.
3. Att han hade hamnat i fyllecell.

Blev lite smått irriterad när han fortfarande inte hade hört av sig på morgonen, eftersom jag inte hade min nyckel hem till honom va jag ju tvungen att veta säkert att han verkligen va hemma och låste upp när jag kom. Men tänkte att han säkert va hemma och sov, så jag började åka dit. När min buss kom in på busstorget så tro fan att jag ser Robin gå förbi då! När jag kommit av bussen går jag efter honom och ser att han går in på pissoaren vid torgkiosken. Då räknade jag timmarna och kom fram till att det måste ha handlat om fyllecellen. Jag hade rätt! Så det kan gå, men lite komiskt att han kom ut från fyllecellen och va utanför min buss precis samtidigt som jag kommer från jobbet. Tog bussen hem ihop, fast Robin va nog fortfarande full för han berättade samma saker flera gånger om. Sen sov jag!

9 månaders kärlek!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0