Uppesittarkvällen 23/12


Jag börjar med att berätta om uppesittarkvällen jag, Jukka, Johanna och Ellinor hade. Robin var med en liten stund, men han gick och la sig efter maten och första spelet, så han räknas inte. Vi började med att äta potatisgratäng, prinskorvar och köttbullar. Fick massa beröm för maten, fast att jag inte ens hade lagat det själv utan i princip bara värmde det, fast det kanske var därför de tyckte det var så gott, haha! Spelade sen bingolotto och i vanlig ordning var det ingen som vann, så kasst! Blev att vi drack några öl och hade det allmänt trevligt tills Ellinor och Johanna åkte hem och jag följde med upp till Jukka en sväng för han skulle äta igen.

Självklart bytte vi julklappar med. Av Ellinor fick jag 300 kronor i presenkort på Faith och av Jukka fick jag en mobil! Jättebra saker ju! Har inte jag världens bästa vänner? Älska <3

Johanna blev lite gråtfärdig när jag fick mobilen av Jukka, kanske inte så konstigt, med tanke på att hon hade fått sin likadana mobil stulen helgen innan. Snäll som jag är, så gick jag med på att byta mobil med henne. Då fick vi också bytt julkapp, haha. En perfekt kväll var det :)


.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja det var good shit! Tack för en trevlier kväll :P ♥

2009-12-27 @ 23:48:19
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0