Ullared


Nu sitter jag i bilen på väg hem från Ullared, eller vi borde snart vara framme skulle jag tro. Jag har ont i rumpan efter bilsittandet och är trött, så det ska bli skönt att komma hem. Fy fasen var jobbigt det var på Gekås idag. Fullt med folk och bara allmänt jobbigt. Blev att jag tröttnade och tappade kollen på vad jag hade tagit och bara gick till kassan istället. Jag orkade knappt kolla på julsakerna, så jag får åka till knalleland och köpa det imorgon. Hoppas bara att det inte är lika mycket folk där med då. Visar imorgon det jag fick köpt.
.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

u har det gåt tre dagar och du har fortfarande inte visat vad du köpt! dåligt!!!!! fy skäms!

2009-12-07 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0