Oplanerat


Hela helgen blev spontan, därför jag inte har hunnit eller orkat blogga. I Lördags kom Lasse och Samantha och hämtade mig på morgonen så åkte vi till mamma. Drack kaffe och pratade en stund, planerade lite inför julen. Efter det åkte vi till knalleland och gick där tills det stängde innan dom skjutsade hem mig. Var bara hemma och drack kaffe innan jag gick upp till Jukka. Där spelade vi tv-spel och pratade massa strunt innan han övertalade mig att följa med till Johanna där hon, Beckman, Annie, Brandt och Kimmo var. Fast Annie och Brandt gick ut efter en stund så då kom Tero istället.  Var en mycket trevlig kväll, lagom lugnt och mycket flummande. Kimmo skulle lära mig lite överfallsknep, men det gick väl sådär, haha. Taxiresan hem ska vi ju inte ens nämna, den var bara totalt knasig men komisk.

På Söndagen skickade Jukka sms och vi drog till Hulta och köpte pizza. Väl där såg vi bingolotter och bestämde oss för att spela på kvällen. Drog hem till oss och åt och kollade film. Sen lite mys med Robin innan Jukka kom ner igen för att spela bingon, dock utan vinst.

Igår gjorde jag inte så mycket, tog sovmorgon, läste i min bok "14 år till salu" och kollade på film. Idag har jag mest städat och plockat lite. Ska läsa färdigt boken nu, berättar om den sen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0