Julklappsköp


Igår var ingen bra dag. Hade ont i lungorna som jag alltid får, enda sen jag var liten, så fort det blir kallt ute. Kom hem efter jobbet och tog tid att somna, så när jag väl hade gjort det så väckte Robin mig nästan direkt, vilket var ganska onödigt. Då blev jag så trött på alla, och då menar jag alla som inte kan sköta sig själva, som ska lägga sig i vad jag gör, när och hur jag gör det. Låt mig bara vara istället! Gör jag något som ni inte anser är rätt, så får jag väl skylla mig själv om det går fel. Det drabbar ju inte er ändå! Jag gnäller inte till er, så gnäll inte till mig, och bespara mig era "jag sa ju det till dig" och "vad var det jag sa". Tack! Blev att jag grät lite, tack vare sömnbristen och det onda i lungorna och mina svidande ögon, inte för att jag egentligen var ledsen, utan bara trött på allt och allas åsikter. Somnade efter det och sov till kvällen, då jag bara låg och tittade på How I met your mother tills jag somnade om igen.

Idag har varit en bra dag, åkte med Samantha och Lasse till knalle när det öppnade. Köpte julklapparna till bytet på julafton, åkte upp till mamma och slog in det vi köpt och tog en fika. När vi var där blev jag lite deppig igen, att se sin mamma sådan, när man vet hur det har varit. Det gör mig lite sorgsen, men det beror ju bara på min empati för andra. Efter det åkte vi och köpte resten av julklapparna till julafton och sen skjutsade dom hem mig. Köpte ett doftljus idag också, men det luktade inte så mycket, haha, fast det är alltid mysigt med ljus ändå.

Nu har det låtit som jag är värsta depp- och lipfian, men så är det inte. Man behöver bara en dag att vara lite nere ibland för att se allt positivt och vara lika glad som jag alltid är igen.


.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-21 @ 00:10:43
Postat av: Johanna

<3 Finns om du vill prata!



Men hoppas du inte köpt klart alla klappar :) Onsdag är ju dagen :)

2009-12-21 @ 16:50:52
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0