1 December


Då var det första December idag då. Jag som inte ens har en julkalender, det måste jag skynda mig att köpa nu! Bättre sent än aldrig, haha. Jag har inte julpyntat än heller, fast det beror mer på att jag inte ens har något julpynt. Det får jag med köpa till helgen och pynta på andra andvent istället, är nog inte så noga ändå. Detta året har jag bestämt att jag ska köpa julklappar till mig själv. Helt perfekt, kan ju inte bli bättre än att få saker från sig själv, förutom att man får betala dom då, haha! Ska bara komma på vad jag önskar mig först :)
.

Kommentarer
Postat av: Nicky

det ska ju ligga adventsljusstakar någonstans som jag ville ha i någon garderob :P

2009-12-02 @ 00:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0