Jobb och aftonbladet


Köpte med mig aftonbladet på väg till jobbet idag. Då fick man med första delen av serien Svenska hjärtan. Jag har aldrig sett det innan, är det någon som vet ifall det är något att ha?
Köpte även med Söndagsbilagan och då fick man två månader gratis på lovefilm.se.
Har aldrig varit med där heller, men det verkar ju helt okej. Speciellt nu till hösten är det ju skönt att få hem filmer. Fast jag har nästan slutat att kolla på film, inte ofta jag gör det nu för tiden, men det kommer väll tillbaka om man har nya filmer att se på och inget bättre för sig :)

                                                          Mina aftonbladet-presenter:


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0