Söndag


I fredags kväll kom Peter och Ellinor hit en sväng, vi spelade tv-spel och satt och tjata. Va riktigt trevligt eftersom det va ett bra tag sen jag träffade Peter på grund av omständigheterna, haha. Peter sov över här, sen på lördagen åkte vi till lägenheten och fortsatte med vardagsrummet. När jag och Robin kom hem vid halv 6 somnade nästan direkt, haha.
Idag har vi varit i lägenheten igen och började tapetsera tv-rummet, blev faktiskt bättre än vad jag trodde, eftersom de tapeterna vi ville ha inte fanns kvar, så vi fick ta andra. Men det verkar ju bli snyggt ändå, lite svårt att säga innan det är helt klart, men det hoppas vi på!
Imorgon ska jag och Ellinor påbörja våran nya "hobby", får la se om den är något att ha, haha, rappoterar eferåt vad vi gjorde och hur det gick, puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0