R.I.P.


Nu har en till vän gått bort :(
Ursäkta att jag frågar, men är det nya trenden eller? För isåfall kan ni ju lägga av med den direkt! Det är redan alldeles för många som har gått bort på kort tid och som är alldeles för unga! Jag tycker inte alls om begravningar så kan ni sluta dö så jag kan slippa gå på fler nu, iallafall inte än på många år! Kan ni göra det för min skull så vore jag tacksam!
Det tar faktiskt på en när man knappt har återhämtat sig från den förra, innan det är dags för nästa! Vi är ju bara 20-30 år, det är inte rätt åldersgrupp för att ens vänner ska gå bort :(

Du min lilla vän, var nog den snällaste mot andra människor som jag har träffat.
Du har inte alltid haft det lätt och mötts av kritik, men vi som kännde dig vet att du var genomsnäll och aldrig ville någon något ont. Du ställde ALLTID upp för dina vänner.
Även om vi inte träffades alltför ofta det sista, så har vi många år av fin vänskap!
Du är älskad av många och saknad av ännu fler!

R.I.P. Johan <3
.

Kommentarer
Postat av: johanna

R.I.P ;( <3

2009-08-26 @ 17:16:14
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0