Ojsan...


Nu va det ett tag sen jag skrev igen, men det blir ju så ibland.
Så vad har jag gjort sen sist? Det mesta och ingenting egentligen.

Jag har träffat min snutteplutta Johanna och pratat gamla goa minnen :)
Jag har vart på 50-års kalas för Robins pappas kusin, vilket sluta lite knas eftersom Robins mamma råkade trilla och bryta foten. Men men, sånt som händer.
Jag har även badat i Dannike-sjön och cyklat till Hule, haha.

Nu har Robin och hans pappa varit iväg och köpt tapeter till tv-rummet som hans pappa ska tapetsera i helgen. Kommer bli så fint och skönt när det blir klart :)

Sen till det bästa av allt, min lilla Elli-Pelli kommer hem ikväll, fan va underbart!
.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

awwww det var gulligt :D

det sista alltså :p

2009-08-10 @ 03:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0