Höstkänsla


Nu har Vakna med the voice börjat på tv igen. Det ger mig höstkänslor. Förut fick man ju alltid känslan av höst när skolan började eller liknande, men eftersom jag inte går i skolan och har jobbat i princip hela sommaren, så har jag ju ingenting att förknippa med att "hösten börjar". Förutom just Vakna med the voice! Det var ju det som jag och Ellinor satt och kollade på varje morgon när det var helt mörkt ute och efter det gjorde vi "höst-saker" som att gå till badhuset eller strosa runt i knalleland. På kvällarna brukade jag och Robin stänga in oss i sovrummet, han framför sin dator och jag framför min, där jag tittade på Tre kronor och pratade med Ellinor och folk på msn hela nätterna, och Robin spelade. Det låter kanske tråkigt, men det va riktigt mysigt, så som resten av folket går i ide med sina wow-spel under hösten och vintern.

Eftersom denna sommaren inte har varit på topp 5 i år på grund av vädret, jobbandet, lägenheten + pengabrist på grund av lägenheten, så längtar jag faktiskt till hösten nu :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0