Grattis Johanna


Idag fyller pluttan Johanna 21 år, GRATTIS :)

Jag ska hedra din dag med att titta på Våra bästa år nu, haha. Kommer du ihåg när vi va hos Ande och E.K. och kollade på Våra bästa när dom körde limbo och vi blev sjukt sugna på att köra själva, så vi la upp dammsugarstången på tv:n och lekte! Minns du det?
Problemet va ju bara att du är aningen kortare än mig, så när jag böjde mig som en tok så vandra du bara under som ingenting, haha! Grattis på dig iallafall, jag hör av mig senare :)

Johanna 21 år idag


.

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha sånna minnen glömmer man aldrig, fan vad skoj det var! ;)..



Tack Tessan imorgon är det din tur! <3

2009-08-26 @ 14:35:58
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0